Little infööörmation.

som ni kanske märker har bloggen inte bäst uppdatering, det är lite bilder och bloggen ser kaos ut. jag ska berätta varför: jag bloggar ofta ifrån min mobil, jag har en Xperia just nu som verkligen SUGER! kan inte leverera grymma inlägg eller bilder, utan istället lite små kassa texter och dåliga bilder. men jag hoppas på att snart kunna få en bättre mobil så att det blir en bättre ordning on the blog. dessutom är min kamera inte särskilt bra, därför blire inte så mycket bilder, men man ska inte klaga ;) med design och så ska fixas i nu sommar då jag och Sanna ska ha dagar fulla med fotografering, kommer antagligen bli grymma bilder då! ja så ni vet blire ännu bättre uppdatering så fort jag får en ny lur. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback