åska.

pappa är försenad, wiiihiio.
nu ligger jag i soffan och hoppas på att åskan inte ska träffa något. åskar är inte min grej! jo på avstånd men inte när det är såhär nära, dessutom kan man typ inte göra något. ska göra mig lite mat snart, dö hungrig! när jag så småningom kommit till pappa ska jag och min brorsa till affären och köpa det vi längtat eftet mest, GODIIIIS!!!!! jag och Malte som han heter har haft ett halvårs "godislöfte". vilket innebär att om vi inte åt godis eller drack läsk i ett halvår får vi 600:-, säger bara en sak...ALDRIG MER! visst har man mått bättre men suget är starkt! förstår lite bättre hur alkoholister känner när de ska sluta dricka, hemskt! haha, nä så farligt var det inte, eller jo ;) så nu på midsommar får vi äntligen äta det små sockriga sakerna som man skulle kunna dö för ;)

ni ser ju så gott :D

har ni haft "godislöfte"?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback