galet roligt.

jag lovade att berätta lite om vår klassresa så här kommer en liten snabb sammanfattning. Klassen samlades på skolan där vi tog en buss till Sövdes äventyrs camp. När vi kom fram fick vi lite info och så sen blev vi indelade i grupper. Jag kom med Sanna så det var bra. Vi åkte linbana, klättrade på en klättervägg, femkamp, hinderbanor och massa annat kul! det var grymt varmt och grymt roligt!!!!!! Vi åt och gjorde lägereld på kvällen, så mysigt. På natten sov vi i olika tält, jag sov med alla min kompisar.  fy vad kallt det var asså, usch! Nästa dag gjorde vi också massa roliga saker. haha på eftermiddagen hade vi vattenkrig mot lärarna (vi är ca 60 elever mot ca 5 lärare) jag "råkade" kasta en vattenballong i en av våra fröknars huvud, hehe. Nä men det var grymma dagar fulla med skratt! häär kommer lite bilder, hoppas det är ok för alla som är med på bild ;D
 
 
   klicka på bilderna för att kolla närmre ;D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback