grym dag.

Haft grym dag med sanna idag, har alltid så roligt när jag är med henne!
Köpte ett par grymt snygga short, käär i dom. Köpte även världens sötaste klänning som jag kommer ha på mig på skolavslutningen, grymt fin! Jag fyndade också två smink borstar och värmeskydd och lite mer.. Kommer bilder på sakerna, på allt föutom klänningen. Den kommer ni få se den 12 juni då vi slutar.
Asså shiit? om 11 dagar slutar vi sexan, tiden har gått sjukt snabbt! Vet inte om jag gillar eller ogillar sanningen om att vi börjar sjuan?! Men hallå alla "fina" lärare vi haft då? är det bara att ta sina betyg ock sticka till byggnaden brevid? Skönt iallafall att vi ska ha samma klasser, känner mig lugnare då.
 
Nu kommer min stora syster My, ska käka och ta det lugnt puuss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback