Mitt första inlägg.

 
Hej på dig!
Jag heter Anna, jag är tolv men blir 13 år i höst. Mitt stora intresse är ridning. Jag har själv min ponny Amber som jag har haft i ungefär två år. Jag är för det mesta inriktad på hoppning men älskar även att ta långa skogs turer. När jag inte sitter i sadeln umgås jag med goa människor,fotograferar, är i skolan och pluggar..
I min blogg kommer ni få vara en del av mitt tokiga energifyllda liv, jag har egentligen inte så mycket mer skriva utan jag kör bara ingång :D
 
Behöver ni hjälp med design och header? Min kompis Sanna som gjorde min design och header är grym på det, om ni behöver hjälp kontakta henne på [email protected] och gå in på hennes blogg http://justcrazy.blogg.se/ 
 
puss
 
 


Sanna

Tack gumman! Jag gjorde bara headern, designen satt jag bara in och gjorde lite ändringar på ju :)

2013-05-26 / 21:23:05
BLOGG: http://justcrazy.blogg.se
nicole

Finast är du!

2013-05-26 / 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback