tänk er för.

För några veckor sedan skaffade jag ask.fm. visste egentligen inte så mycket om det, men många hade det så jag tänkte varför inte skaffade jag med? Jag fick inte så mycket frågor, mest från kompisar o så, men tyckte fortfarande att det var roligt att logga in där. Många har olika åsikter om ask.fm vissa tycker att det är jätte roligt och lite spännande. Vissa tycker att det är piss. först höll jag inte med dom som tyckte det var dåligt, men idag kan jag bara hålla med. ask.fm är fruktansvärt ställe där massa hat och uthängningar förekommer. idag blev jag det, uthängd där på en god väns ask, inget allvarligt men de sårar oavsätt. nån skrev att jag var ful och egoistisk, och de första gångerna man får läsa sånt tar man åt sig, man gör verkligen det. mitt ask konto är borta och kommer ALDRIG någonsin skaffa det igen! när man råkat ut för sånt här blir man lite orolig, är det sånt här ungdomar är ute på? och egentligen hänger man ut sig själv med massa info (iallafall vissa).
Till er som skaffar ask.fm var försiktiga och svara bara på frågor ni vill svara på. Var noga med att inte hänga ut någon i dina svar och TÄNK EFTER INNAN ni skickar iväg svaret!
Till er som frågar människor på ask.fm. fråga bara frågor ni kan stå för, du som frågar har en stor uppgift att inte trycka ner någon för era frågor kan verkligen skada andra, du ska också verkligen TÄNKA DIG FÖR INNAN DU FRÅGAR. för det är DU som ska kunna säga ärligt utan att skämmas : det är jag som ställt den frågan.

så snälla du var försiktig. ask.fm kan va kul, tills det slutar med uthängningar och hat. tack för mig.


Matilda M

OMG , vems ask? Vad skrev de ? Jävla idioter asså !! Skit i de Anna :/

2013-05-31 / 20:39:10
Sanna

Skit i dom gmn, du ÄR vacker, låt ingen annan få dig att tro något annat.!

Svar: tack för att ni finns och stöttar <3
annagrdlund.blogg.se

2013-05-31 / 22:08:33
BLOGG: http://justcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback