trött.

är så sjukt trött, ligger i min säng och får nästan sätta tändstickor vid ögonen så att de inte slocknar. Har haft mysig kväll i Flyinge med familjens vänner, trevligt.
ridningen blev lite ändrad, jag skulle ju egentligen rida ut med mamma, jag på Amber o mamma på sin häst. men efter ca 10 meter kände mamma att hennes häst var halt o kändes inte i form. vi fick vända och det slutade istället med
dressyr på ridbanan. Amber gick så otroligt fint, jag var riktigt nöjd med passet. Tränade mycket skritt-travövergångar och halter. Efter passet tog jag ut henne på en lite skrittrunda i skogen, så mysigt.
Nä om jag inte lägger mig nu kommer jag komma med två FETA påsar under ögonen, så godnatt på er!
bild från hagen ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback